Jäsenasiat

Huolehdi että jäsenyytesi on kunnossa

Vastuu jäsenmaksusta on aina sinun - vaikka olisit valtuuttanut työnantajasi perimään sen palkastasi.

Jäsenmaksun laiminlyönti ona aina peruste jäsenyyden erottamiseen. Jos jäsenmaksu perusteesi muuttuu ilmoita siitä yhdistykseesi tai liittoon.

Jäsenmaksu vapautuksesta tehdään aina kirjallinen ilmoitus tai nettisivujemme palautuslomakkeella. (henkilötunnus, nimi, maksuvapautus aika alku ja loppu ja syy.

Jäsenmaksuvapautuksia ovat; kuntoutustuki, kuntoutusraha, äitiys-, isyys- tai vanhempainloma, hoitovapaa/kotihoidontuki, palkaton sairausloma, vuorotteluvapaa ilman työttömyyskassan korvausta, työtön eikä ole oikeutta työttömyyskassan päivärahaan, HUOM!! Kelan työttömyysajat ilmoitetaan takautuvasti 3 kuukauden välein.

Pidä jäsenyydestäsi itse huolta, päivitä jäsentietosi JHL.fi. sieltä näet myös maksetut jäsenmaksusi.