Jäsenedut

Liiton tarjoamatjäsenedut

Jäsenmaksun voi vähentää verotuksessa. JHL:ssä jäsenmaksu on 1% bruttopalkasta

Motiivi Lehti

Liitto julkaisee Motiivi-lehteä jonka jokainen jäsen saa kotiinsa 13 kertaa vuodessa. Lehti kertoo eri ammattien ja työpaikkojen ajankohtaisista asioista ja pitää jäsenet ajan tasalla työelämän kysymyksissä. Lehdessä tiedotetaan koulutuksista ja tapahtumista sekä muuttuvista ja pysyvistä jäseneduista. Motiivi verkkolehti tarjoaa lukijoilleen extroja, jotka liittyvät painetun lehden juttuihin

Taskukalenteri kerran vuodessa

JHL:n työttömyyskassa tarjoaa jäsenilleen ajanmukaiset palvelut ja jäsenedut

Vakuutusedut

JHL on vakuuttanut jäsenensä KeskinäinenVakuutusyhtiö Turvassa. Kollektiivinen jäsenvakuutus sisältää matkustajavakuutuksen ja tapaturmavakuutuksen pysyvän haitan varalle. Liiton järjestötehtävissä ja tilaisuuksissa JHL:n jäsenet ovat vakuutettuna Liittoturvavakuutuksessa.

Liiton ja JHL -yhdistysten lomapaikat
• Lomakeskus Livohka Posiolla

• Levimaja 1 ja 2 Kittilässä
• Suojala Hartolassa
• Rostua Juuassa
• Hamaran mökki Sodankylässä
• Laakasalon huvila Lopella

JHL Kouluttaa

JHL järjestää jäsenilleen monipuolista koulutusta. Liiton koulutus vahvistaa jäsenten ammatillista ja edunvalvonnallista osaamista sekä perehdyttää ay-toimintaan. Koulutus perehdyttää jäsenet työpaikan luottamustehtäviin, auttaa kehittämään työyhteisöjä ja syventää tietoja oman alan työehtosopimuksista ja työlainsäädännöstä.

TYÖ- JA VIRKAEHTOSOPIMUKSET

Sopimuksilla sovitaan muun muassa siitä, mitä työstä kuuluu vähintään maksaa, millaiset ovat työajat ja miten määräytyvät vuosiloma- ja sairauslomaoikeudet. Myös työsuhdeturvasta sovitaan työ- ja virkaehtosopimuksella. JHL solmii työ- ja virkaehtosopimuksia julkisilla ja yksityisillä hyvinvointi aloilla.

Polttoaine-edut

JHL:n jäsenkortti oikeuttaa alennukseen Teboil-ketjun asemilla bensiinistä ja dieselöljystä (1,7 snt/litra). Alennusta ei saa Teboil Express -automaattiasemilta.

Kelloja ja koruja

Westerbackin ja Kultajousen alennukset

Kultajousi Oy tarjoaa jäsenalennuksia tuotteistaan. JHL:n jäsenkortin esittämällä jäsenet saavat kaikista Kultajousi- ja Westerback-liikkeistä huomattavia etuja.

• Kellot -20%
  • Kultakorut ja kultaketjut -25%
  • Timanttikorut -25%
  • Hopeakorut -30%
  • Lahjatavarat -30%
  • Kalevala Korut -20%
  • Pöytähopeat -15%

• Tilaustyöt ja työsuoritukset hinnat tapauskohtaisesti Alennus koskee normaalihintaisia tuotteita.